Väl godkänd

Fick tillbaka rapporten om specialpedagogik på VFU-platsen och jag fick VG. Så himla skönt och det gör att självförtroendet blir lite bättre :) Igår skrev vi tentan om alla naturvetenskapliga begrepp. Gick hyffsat, men kändes som jag blandade ihop en massa. Men jag tror ändå att jag klarade den, fast det är nog på håret ändå..inatt har jag inte sovit så jättebra, somnade rätt sent och vaknade rätt tidigt. Hatar det, att man alltid ska ligga och grubbla..Idag har jag suttit och skrivit på en av seminarieuppgifterna, den är typ klar. Sen är det bara en till som ska skrivas och så ska vi skriva ett fördjupingsarbete, men det är man inte själv om iaf som tur är. Men det är segt att det är så mycket hela tiden, särskilt när man inte är särskilt intresserad av ämnet i fråga. Vill ha sommarlov nu, men det är bara 5,5 vecka kvar ungefär, så det är bara att bita ihop! Sen ska jag va ledig i några veckor och sen jobba på sommarfritids där jag ska va ansvarig tillsammans med Sofie :)

Tänk va skönt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0