1 år äldre

har jag hunnit bli sen jag skrev sist. Hade en helt okej födelsedag och fick en del, men det märks att man blivit äldre då alla presenter får plats i en kasse! Men sen ska jag ha fest på fredag så då lär jag nog få en del av mina kära vänner. Fick en pajform av mamma och pappa men komiskt nog så fick den inte plats i ugnen för jag har en pytteugn. Så får ställa den i ett skåp så får den stå där tills jag flyttar nästa gång!!

Var i Ystad helgen före denna förresten. Hälsade på Hasses uppfödare. De hade jättesöta valpar, så blev nästan lite sugen på att köpa en till :P Va skönt att komma iväg lite men inte så jättekul att åka själv med föräldrarna..

De har börjat med Kick off här nu så lär försöka stå ut med oljudet en vecka. Tänka sig att det är två år sen man själv nollades, vad tiden går!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0