Semester :)

Igår va det sista jobbdagen. Hade en del att fixa och plocka iordning men annars va det en rätt lugn dag. Lite irriterande att ett barn hade tid till halv sju och så kom pappan ändå tio minuter för sent. Både jag och Sofie hade stängningen så det va lika illa för oss båda. Men va väldigt segt då dom andra barnen gick hem typ halv fem. Velade om jag skulle ut på Karl-Oskar dagarna eller inte. Men med lite mat i magen och bra musik så bestämde jag mig ändå för att sticka in till en förfest som Sofie (grannen) var på. Va rätt så trevligt, men det va ingen idé att försöka ta sig in till öltältet. Helt sanslöst mycket folk och alla höll på och trängas och knuffas. Så vi stack till Pauze istället. Hade inte överdrivet kul där egentligen men fick en gratis drink och cider så det va inte helt fel. Även fast jag inte va så full igår så är jag väldigt seg idag. Steg inte upp förrens halv tolv men det va skönt att sova ut lite. Får se om man drar in till stan ikväll. Inte helt omöjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0