Finally friday

Halli hallå!

Har skickat in min hemtenta nu, så nu har jag helg. Är lite osäker på om jag fått med allt som ska va med i hemtentan, men det återstår att se. Är ju inte värre än att man får göra komplettering. Ska gå och hämta hemtentan som jag och Zandra skrev ihop och en annan uppgift. Hoppas båda är godkända så man slipper och tänka på det nu i helgen. På måndag börjar en ny kurs, matte och av schemat av döma så verkar det bli två rätt intensiva veckor innan jul. Sen har vi en hemtenta över jul, usch säger jag bara. Men jag ska verkligen försöka att inte tänka på skolan i helgen.

Helgen blir lugn. Hade funderingar på att åka hem, men kände att det kunde va rätt skönt att bara va här hemma och pula och städa lite och slappa massa. Idag är det riktigt fint vinterväder så hoppas det blir det i helgen också

Ola-Conny, Morgan och jag, Tycker det är rätt komiskt att Morgan tittar bort när vi ska ta kort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0