Kort besök

Idag har jag inte gjort mycket alls. På förmiddan löste jag Melodikrysset. Brukade ofta lösa det med mamma när jag bodde hemma. Men idag va det första gången jag löste det helt själv. Det va rätt lätt idag med bara julsånger. Skickade in det så får se om man vinner. Första pris är ett badlakan och andra-elfte pris ett armbandsur, så jag hoppas verkligen jag vinner, haha. Va och tränade på gymet i eftermiddags och det va riktigt skönt. När jag kom hem och precis duschat så ringde det på dörren. Då va det mamma och pappa, så där stod jag i badrock. Hade pratat med mamma på förmiddan att de pratat om att åka till Växjö, men att det nog inte skulle bli nåt för att det snöade så mycket. Så jag trodde inte att de skulle komma, men det gjorde de ju. Hasse tycker alltid det är så roligt att få besök. De stannade inte så länge. De hade köpt en julklapp till mig, hihi. Ja om en vecka så går man bara runt och myser och tittar igenom sina presenter.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Haha kul bild! :D

2010-12-18 @ 18:07:22
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0