Lite uttråkad

Har inte så mycket att göra idag, eller orkar i alla fall inte ta tag i nåt. Bjuder därför på en lista om det nu är någon som är intresserad av att läsa den.

1. Du har en dag på dig att spendera en miljon. Vad köper du?
En lägenhet, en resa, make over av mig själv

2.Vad är det äckligaste du någonsin ätit/råkat stoppa i dig?
Hmm, kommer inte på nåt

3. Har du råkat skicka ett pinsamt felsms?
Tror inte det..

4. Har du firat jul utomlands någongång?
Nej. Tycker faktiskt det är mysigast att fira här hemma i Sverige

5. Pratar du med dig själv?
Vet inte, men pratar ofta med Hasse ;)

6. Skulle du skönhetsoperera dig om du erbjöds gratis ingrepp?
Näe det tror jag inte

7. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?
Matte, fysik, kemi

8. Hur såg du ut på högstadiet?
Hemska konstiga kläder, typ en orange kofta med en grön polo under kommer jag ihåg. Nu hatar jag de färgerna. Hade blont spikrakt tråkigt hår. Blek, osminkad

9. När skrattade du sist så att du fick ont i magen?
Minns inte riktigt, skrattar ofta rätt hysteriskt ;)

10. Ska du på någon studentfest i sommar?
Nä, tror inte jag känner någon som tar studenten

11. Vad är det konstigaste du har sjukanmält dig för?
Har bara sjukanmält mig när jag varit sjuk

12. Om du bara fått följa en blogg, vilken hade du valt?
Vet inte riktigt, någon rolig

13. Vem är den mest kända person du har träffat?
Har inte träffat någon så där face to face, men har sett Morgan, Ola-Conny, Ladies Night gänget, The Ark, Bert Karlsson ;) Alltså de kändaste i världen, hahaha

14. Hur brukar du reagera om internet ligger nere?
Blir sjukt irriterad och sur

15. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Något med champinjoner eller majs. Får jag det hos nån jag inte känner äter jag ofta för att va artig. Potatismos kan jag ha väldigt svårt för om det är klumpar i. Just detta bjöd mitt ex på, men då va jag ärlig och sa att jag hade svårt för det. Fråga bara min stackars mamma om hur petig jag va med att det inte skulle va några klumpar i...

16. Har du några stora planer detta nya år?
Hmm, plugga som vanligt, bli mer vältränad och finna den stora kärleken, haha

17. Vad tror du att du gör om 5 år?
Jobbat några år på en förskola, har en pojkvän som jag precis flyttat ihop med i en fin lägenhet, hehe

18. Pratar du i sömnen?
Vet inte, men när jag va liten gjorde jag ofta det. Väckte hela familjen en gång och skrek "ahhhh, spiiiindlar"

19. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?
Spelar mycket julmusik eller låtar från Så mycket bättre, älskar Mikrofonkåt och Logiskt, bl a

20. Slutligen, en uppgift. Lägg upp din somrigaste bild!

Från i somras när vi va iväg en helg. Helt underbart va det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0