Skön eftermiddag

Jobbade på bra som vanligt i studiegruppen så det blev en ledig eftermiddag. Har delat upp lite så är lediga imorgon med, gött. Ska jobba sen och så ska jag träna aerobics. Denna vecka lär det nog inte bli inställt pga sjukdom för de har bytt instruktör.

Igår slutade dagen med att jag blev på riktigt dåligt och tråkigt humör. Stressade från jobbet för att jag skulle gå på lucia med gänget i domkyrkan. Men när jag kom fram va det fullsatt och de satt där inne och jag fick inte komma in, trots att jag försökte. Hade jag bara varit nån minut tidigare hade det kanske gått. Kändes riktigt surt och tråkigt, men det va bara att åka hem. Åkte hem till Zandra och Jörgen för att äta julbord. Försökte bli av med mitt sura humör, men ibland har jag svårt att släppa saker. Är lite komiskt egentligen att bli sur för en sån simpel sak men lucia va nåt jag hade sett fram emot att få se. Fick se det på TV iaf även om det inte är riktigt samma sak.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Naaaw Millan! Tyckte så synd om dig, vet att du verkligen ville gå. Nästa år får vi se till att du säkert kommer in!

2010-12-14 @ 14:42:43
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0