Stress

Vi har väldigt mycket att göra nu i skolan och långa dagar har vi. Men vi va effektiva i vår studiegrupp idag så vi hann göra klart seminarieuppgiften tills imån idag på förmiddan. Så i eftermidda har jag förberett lite inför det vi ska skriva imån som är till seminariet på torsda. Sakerna överlappar verkligen varandra hela tiden, men det är ju inte så lång tid kvar tills jul då jag ska vila upp mig lite. Ska även ta en paus från pluggandet i eftermidda och jobba. Hoppas bara barnen är lugnare än dom va igår, noll respekt för mig. Men oftast brukar dom va lugnare på denna skolan av nån anledning. Sen brukar dom alltid skämta om att jag heter Vikarie, Heeej Vikariiiieee. Sen ikväll ska jag träna aerobics ikväll, om det inte är inställt som det va förra veckan, det hoppas jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0