Alla hjärtans dag

Detta har varit en dag precis som alla andra. För mig som är/har varit singel alla hjärtans-dagarna tycker att denna dag är lite fånig. Fast visst,jag tänker lite extra på mina vänner och min familj,men i år känner jag att jag inte orkat lägga ner nån vidare energi på att hålla på och skicka sms och sånt. Jah hoppas att alla mina vänner vet att jag älskar dom ändå. Jag,mamma och pappa va och åt på motell Ljungby; fläskfilé, beasås och pommes. Riktigt gott va det :) Sen sov vi allihop middag när vi kom hem,så himla sociala va vi ;) Sen körde de hem mig till Växjö igen. Jag fick inte köra själv igår,pga snöovädret. När jag kom hem visst jag först inte vad jag skulle hitta på,så satte på datorn och kollade runt lite,sen kollade jag seminarieuppgiften för nästa vecka och försökte börja läsa lite. Hade mix megapol på men de spelade bara massa kärleksmusik och det kände jag inte alls för,då kände jag mig bara ännu mer ensam (dessutom är det den där roliga veckan som vi tjejer har och då kan jag blr rätt känslosam). Jag satte på lite partymusik istället och då blev jag på bättre humör :) Sen har jag inte gjort så mycket. Ikväll ska jag bara ta det lugnt framför TV:n och mysa med Hasse,man tager vad man haver :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0