En liten dikt :)

Jag va bjuden på fest i Hovshaga
men det va för långt för vad jag behaga.
Så jag tittade på Melodifestivalen med några jag känner
ja Cissy, Kent och Johan är ju faktiskt mina vänner!
Jag va så mätt av all ost,kex,vin och kaka
som jag va tvungen att smaka.
så jag slog godisskålen ut Johans han´
så godiset hamnade i soffan!
Vi läste också lite dikter
som var av lite olika klass och vikter.
Jag fick en uppgift att skriva en om igår
och det har blivit blod,svett och någon liten tår!
Men detta är mitt resultat
hoppas det smakar lika gott som mat!!!


Hahaha,jag är inte särskilt bra på att skriva på rim, men hej, jag gjorde ett försök i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0