Förkylning

Vaknade på morronen av att jag hade ont i halsen. Började känna det redan på kvällen, men jag gurglade saltvatten och drack C-vitamin som brukar hjälpa, men tydligen inte denna gången. Halsen gjorde iaf att jag va väldigt trött och på dåligt humör när jag kom till skolan. Tydligen syntes det rätt väl att jag inte mådde så bra, jag såg nog ut som jag kände mig ungefär. Som tur va så va första föreläsaren rätt rolig,så då kände jag mig lite piggare iaf.

Har köpt hem massa halstabletter och även glass som jag ska kalasa på ikväll. Hoppas jag blir frisk.

Pratade rätt länge med mamma ikväll med. Hon skulle ringt igår,men det kom väl nåt viktigare emellan. Jag frågade om de skulle göra nåt i helgen och om jag kunde komma och hälsa på. Då hade de visst pratat om att komma och hälsa på mig!! Men mamma skulle prata med pappa om det så får vi se. Känns som jag borde åka hem en gång denna månaden,särskilt eftersom jag inte va hemma så länge sist


Min söta älskling


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta hand om dej

2010-02-10 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0