O som i onsdag

Bara denna och en dag till, sen är det fredag :) På freda går vi kort dag i skolan och sen ska jag få följa med Zandra och Jörgen till IKEA, så jag oxå kommer utanför Campus ;)

På morronen va det föreläsning i 2 timmar. Vi gjorde en liten övning som va lite småkul när man va morrontrött. Det va ändå en rätt intressant föreläsning. Sofie berättade att vi kanske kanske kan få sommarjobb på sommarfritids. Hon hade pratat med rektorn och eftersom vi jobbat på den skola där sommarfritids ska va så vore det ju bra om vi alla kunde jobba där. Kanske inte har skrivit det innan i bloggen, men jag jobbar som vikarie på fritids 2 dagar i veckan, på två olika skolor. Hoppas att vi kan jobba ihop, i så fall blir det 5 veckor och det tycker jag vore precis lagom :) Vänta och se som jag brukar säga!

På eftermiddan åkte jag för att hälsa på min nya VFU-plats. De verkar va riktigt trevliga de som jobbar där och barnen verkar himla härliga. Denna gång ska jag va på en avdelning där det går 15 5-åringar och 3 4-åringar, perfekt :)

Försökte sätta mig och läsa lite nyss, men det gick åt skogen, va för trött så jag fattade inte vad jag läste. Hoppas det går bättre imån,det måste det!!

För övrigt längar jag jättemycket till våren. Vill kunna gå i tunna kläder och njuta av vårvärmen, sitta ute i solen, grilla och massa annat sånt där mysigt, åhhåå va jag längar!!!


Kommentarer
Postat av: Kent

Grillkvällar ser vi fram emot:)

2010-02-17 @ 19:13:21
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Johan M

Man kan väl grilla även om de är vinter ;)

2010-02-18 @ 08:24:43
URL: http://www.johanmalmqvist.se
Postat av: Cissy

Inte på våran balkong, där e för mycket snö så vi kommer ju inte ens ut :)

2010-02-18 @ 14:51:44
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0