Skoj igår

Va hemma hos Cissy och Kent och firade Kents och även Johans födelsedag. Åt god mat,drack vin och åt en mycket smarrig tårta. Sjöng även lite Singstar, spelade Wii och dansade en hel del till gammal 90-tals musik :)
Igår va det stor fest för lärarna på skolan för att de skulle inviga Linnéuniversitetet, så de sköt massa raketer precis när jag skulle somna. Men när jag väl somnade sov jag skönt. Vaknade dock vid 8-tiden av att Hasse spydde på golvet så steg upp och torkade upp det. Gick och la mig igen för tänkte jag kunde sova en timme till. Men det tyckte inte Hasse så han satt nedanför sängen och morrade på mig :P Så det va bara att ta sig i kragen och stiga upp.

Har suttit och ändrat i min individuella del i tema-rapporten. Börjar bli rätt trött på den nu så jag hoppas den blir godkänd sen. Har oxå lyssnat på Svinalängorna som vi ska läsa, fast Zandras pojkvän har bränt den till oss istället. Vet inte om jag lyssnat så noga på den egentligen...

Sen idag får jag väl ta och städa lite och träna. Ikväll ska jag hem till Johan, får väl tårta då oxå antar jag. Alla andra är på väg ner till Skåne så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0