Skrattretande

Jag är medlem på Spraydate (mest som en liten kul grej). Igår fick jag en invite,eller vad jag ska kalla det av en person och jag höll på att dö, av både skratt och äckelkänslor. Avgör själva:

Jag vill bli din MSN-gris. Får jag? Med "MSN-gris" menar jag att jag lägger till dig på MSN och du får säga åt mig vad jag ska äta under ett antal månader/år. Jag måste lyda. Du kan t.ex. säga att jag måste köpa jordnötssmör och äta upp hela burken live för dig framför camen. Jag vill göras till en riktigt fet losergris av dig och hånas och mobbas samtidigt. Jag skämtar inte. Du bör vara en riktig sadist. Skicka din e-postadress privat till mig så lägger jag till dig.

Man kan ju undra hur vissa personer är funtade!! Undrar om det är någon tjej som går med på nåt sånt här, för jag märkte att han skickat samma till massa tjejer..


En söt liten gris :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0