Lite bakis

Det blev en riktigt kul kväll igår faktiskt. Började inte så bra. Först va Sofie här och vi började dricka så smått,satt och snackade massa och hade trevligt. Sen mötte vi upp Alena och så gick vi till hennes kompis på förfest. Där va inte överdrivet kul och Sofie bestämde sig för att åka in till stan istället,för det va bara RnB som spelades och hon ville lyssna på hårdrock. Tur att jag kan lyssna på det mesta.. Sen drog vidare till en större förfest där det va bara ekonomer. En del pratade jag ingenting med, men började prata med nåra tjejer som va jättetrevliga. Följde med dom hem för att shotta lite innan Stallarna, blev ordentligt påverkad då..Fick stå i kö skitlänge sen in till Stallarna och när vi va nästan framme bestämde vi att det knappt va lönt att gå in,men precis när jag skulle gå så såg jag Alena så jag bestämde mig ändå för att gå med henne in. Hennes kompisar hade gått till Stenladan istället. Stod i kö ett tag till efter det, i kylan. Men det va kul där inne,även om vi inte va där alls länge. I kön ut började jag prata med en kille från Tyskland som tyckte det va konstigt att de inte hade öppet längre. Håller med honom faktiskt,någon timme till hade de kunnat ha öppet..

Idag när jag vaknade mådde jag så där. Hade ont i huvet och mådde rätt illa. Men nu är det bra igen. Ikväll ska vi hem till Johan och Cissy och dom va sugna på att gå ut efter. Känner mig inte jättesugen på det just nu,men ändrar mig kanske senare. I alla fall ska jag inte dricka mycket..


Min alkishund!! Flaskan är dock tom..


 


Kommentarer
Postat av: Cissy

Klart du vill partaja ikväll igen Millan! Det är bara att köra på! :)

2010-01-16 @ 15:07:49
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0