Skönt att det är över..

Idag va det dags för redovisning. Va grymt nervös och kunde knappt äta nån frukost,kändes nästan som jag skulle spy. Jag är rätt barnslig egentligen som blir nervös för en sån sak, men kan inte hjälpa det, blir det ändå. Som tur va så va min grupp först ut av alla. Gick hyffsat bra, fast jag stakade mig väldigt mycket. Men nu är det över iallafall och det är grymt skönt

Har sovit oroligt två nätter i rad nu. Normalt brukar jag ha väldigt lätt för att somna,men nu har det tagit 1-2 timmar och när jag somnat så har jag sovit oroligt. Kan bero på att jag varit nervös inför redovisningen, eller nåt annat. Hoppas jag får sova inatt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0