Trevligt igår

Igår va mina vänner Zandra,Cissy,Kent och Johan här på besök och jag bjöd på mat. Efter skolan hade jag en hel del att stå i; plocka undan, förbereda mat..till middag bjöd jag på en skaldjurspaj,vitlöksbröd och sallad. Va riktigt gott! Till efterrätt va det chokladfondue med massa goa frukter. När allt va uppätet slog vi oss ner och tittade på Let´s dance, skulle behövt en fem-manna soffa, minst. Men det gick bra ändå. Jag va väldigt trött så jag kunde knappt koncentrera mig på att titta. Gick i säng tidigt, men först tittade jag på vem som åkte ut och det va Peter Wahlbeck..

Idag hade jag ett fullt sjå att städa undan här, värst va det i köket. Men nu är det fint igen. Egentligen är det konstigt när man ska ha främmat,för först städar man så att det ska va så fint som möjligt när de ska komma. Men sen är det ännu värre när de går. Nästa gång är det i alla fall inte jag som ska bjuda på mat, det känns rätt skönt..

Annars händer väl inte jättemycket idag. Ska gå en sväng till bibblan sen och skriva ut lite. Ikväll hoppas jag att en viss person ska orka träffa mig, men annars får jag väl umgås med Zandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0