Tröttis

Lite trött är jag allt, efter två utekvällar i rad. Igår va vi hemma hos Johan och åt fondue,riktigt riktigt gott. Drack massa vin och spelade mitt spel "Trodde du ja". Gick ut på Harrys sen, Grace kom vi inte in på för där va 25 års gräns. På Harrys va det 23 års så egentligen skulle inte jag kommit in där heller,men behövde inte ens visa leg :) Dansade rätt mycket,men stund vis va det inte jättebra musik så vi stack hem vid ett-tiden och jag somnade som en stock..

Hittade ett "test" på mitt kusinbarns blogg så bara för att jag inte har nåt att göra gör jag det. Lite töntigt kanske eftersom jag bara har träffat personen i fråga en gång. Men det stod så här:

Du är utmanad!
Du ska tänka på den person du tycker om/är kär i och svara sedan ärligt på frågorna nedan. Svarar du inte kommer det gå åt helvete med din kärlek!

...så vågar inte chansa :P

Är han svensk? Ja
Bor han nära dig? Nån mil tror jag det är
Är han i din ålder? 1 år äldre
När träffade du han senast? I torsdags
Är han lång eller kort? Runt 1,70 tror jag
Är han omogen eller mogen? Vet jag inte än 
Är han snygg, fin eller vacker? Snygg ;) 
Är han snäll? Ja,han verkar va supersnäll :)
Är han lätt att prata med om allting? Tror det
Är han lätt att skratta med? Ja,det tror jag oxå..
Är han mobbad? Nää..
Är han blyg? Lite
Är han framåt? Ja det verkar han va.. 
Kan du lita på om han lovar något? Jo det kan jag nog
Har han någon gång gjort dig ledsen? Nää..
Har han någon gång gjort dig glad? Jaa
Om du är ledsen, kan du prata med honom då? Inte än kanske
Brukar du skrika/vara ofta vara arg på han? Hehe,nää
Brukar du krama han mer än 10 ggr på en kväll? Har som sagt bara träffat honom en gång..
Tycker han att du är jobbig ibland? Hoppas jag verkligen inte
Tycker han att du är rolig och snäll? Det hoppas jag
Har du sovit hos han ngn gång? Nope
Har han sovit hos dig ngn gång? Nope
Har ni kollat på film ihop? Va på bio i torsdags
Brukar du tänka på han? Ja,det händer ;)
Brukar du sakna han? Nja,kan jag kanske inte säga riktigt än
Brukar du fälla tårar för han? Nej,verkligen inte..
Om du fick välja vad han skulle säga till dig, vad skulle det vara? Att han tycker om mig kanske ;)

Så nu va det gjort ;)


Kommentarer
Postat av: Cissy

haha, och en fråga till. Läsen han din blogg? ;) Kram

2010-01-17 @ 13:05:27
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0