Underbar helg

Är hemma i Växjö igen efter en underbart härlig och skön helg med vännerna i Timmernabben. Vi lyckades verkligen pricka in rätt helg med tanke på vädret,strålande sol varje dag. Har solat,spelat spel och ätit massa god mat. Idag tog jag även premiärdoppet. Tänkte att har man varit vid havet så måste man nästan bada. Det va inte särskilt varmt men när jag väl doppat mig så kändes det lite lite skönare.
Kändes rätt vemodigt att åka därifrån, hade lätt kunnat stanna där nån dag till. Men samtidigt är det skönt att komma hem igen, särskilt till sin egna säng. Kändes dock konstigt att Hasse inte va här när jag kom hem. Men ska hämta honom efter jag jobbat imån. Känns också rätt ensamt för jag har varit van vid att ha så mycket folk runt omkring mig och det är jag inte van vid annars så därför märks det ännu mer ensamt än vad det brukar. Men som sagt så har det varit jätteskönt och lite färg har man fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0