Scotts

Igår va vi hemma hos Johan och åt god mat och tittade på melodifestivalen. Sen hamnade vi plötsligt på parken där Scotts spelade. Det va faktiskt riktigt trevligt. Har inte buggat på flera år,men Kent va en bra lärare så jag lärde mig lite. Va härligt att få svänga mina lurviga lite ;) Kan faktiskt tänka mig att åka dit igen om det är nåt bra band.

Idag sov jag till halv tio,riktigt skönt. På förmiddan tog jag det mest lugnt,men städade lite oxå. Nu på eftermiddan gick jag en långpromenad med Johan och hundarna. När vi kommit lite mer än halvvägs mötte vi Cissy óch Kent som va ute och fotograferade. Vände och tog följe med dom. Blev en riktigt lång runda och jag tror vi va ute mer än en och en halv timme. Riktigt skönt, men det va inte lika kul att ta in Hasse som va en aning skitig. Men det va bara att skölja av honom i duschen så blev han någorlunda ren.

(Skulle ladda upp en bild på Henrik i Scotts här, men av nån anledning så funka det inte)


Kommentarer
Postat av: Kent

Du var ju grym på bugg, en riktig naturbegåvning:)

2010-03-07 @ 19:15:43
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0