Soool :)

Blir på så himla bra humör av solen,fast det är kallt! Får nästan lite vårkänslor av solen :)

Jag är ju ute på VFU nu och när jag kom på morronen hade jag nåt vitt ludd på axeln som en som jobbar där tog bort. Hon sa att det då är en mörkhårig man som tänkte på mig och om det hade varit ett svart ludd hade det varit en blond. Kan ju hoppas att det stämmer,men än så länge är det ingen som sagt nåt.

Trivs annars väldigt bra på VFU:n,helt underbara barn och jättetrevlig personal. I måndas när jag skulle presentera mig för barnen så de att de trodde att jag hette Markoolio och en del barn kallar mig för det,haha söta är dom. Skrev ett litet brev till föräldrarna som jag satte upp i hallen och min handledare tyckte jag skulle ha en bild på mig själv oxå. Så där hänger jag nu, med ett falskt leende och ser drogpåverkad ut! 


Jag som blond


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0