Börjar ordna upp sig

Igår va det ju Sofie och Sofies fest i Växjöparken. Hade skitkul,även om det inte kom alls mycket folk. Tycker synd om dom för de har lagt ut så himla mycket pengar. Men men kul hade jag som sagt. Vaknade halv nio med en huvudvärk som hette duga. Hade svårt att somna om pga av detta men steg inte upp förrens tolv. Brukar inte må så dåligt dan efter,men jag förtjänade det kanske. Nu mår jag iaf bättre, känner mig seg bara. Zandra och Jörgen va snälla och passade Hasse och de va och lämnade honom nyss. Han ligger just nu vid balkongdörren och spanar ut.

Det va kanonväder igår och hoppades det skulle va lika fint väder idag. Men det är det inte. Kommer nog ligga i soffan mest idag känner jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0