Fördjupning

Har börjat med vårt fördjupningsarbete om källsortering nu. Vi har kommit en bit på väg,så det känns skönt. I morgon ska vi på studiebesök på återvinningsstationen, kul!! Vi är iaf en bra grupp och kul har vi emellanåt :)

Annars har jag mått lite halvkonstigt i kroppen idag. Känns som jag varit hungrig typ hela tiden,men blir inte mätt så känner mig jättetrött. Hoppas det är bättre i morgon

Fick förresten godkänt på naturvetenskapstentan. Så jäkla skönt är det, känns alltid bra när man kan lägga nåt bakom sig :)

Kommentarer
Postat av: agnes

kanske gravid?

2010-05-05 @ 22:25:04
Postat av: Millan

Svar till Agnes: NEJ,jag är inte gravid! Tror det kan berott på att jag inte ätit så mycket ett par dar och att jag varit lite stressad!

2010-05-06 @ 10:30:13
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0