Fredag

Så va det fredag igen. Hade bara en lektion på morronen. Den sista för denna terminen faktiskt. Vi har läst barnböcker om sex och samlevnad. Finns massa spännande böcker som man kan ha användning för sen. När jag kom hem fick jag ett litet ryck och plockade undan massa papper och tidningar som låg överallt. Nu sitter jag och försöker skriva på en uppgift om sex och samlevnad. Men det är inte så kul att plugga en fredag. Sen ska den inte va inne förrens nästa fredag heller så har gott om tid på mig.

Är lite småförkyld. Känns mest i halsen. Hoppas det gått över tills imån så jag kan träna med Cissy.

Igår åkte Anna ur Eurovision. Har nog inte riktigt fattat att på lördag är det första gången som Sverige inte tävlar. Hade inte särskilt stora förhoppningar på att hon skulle gå vidare för det va många som va bättre. Hjälper inte att en söt tjej står och sjunger när så många andra har tusen gånger bättre framträdanden. Men jag bryr mig inte så mycket för det hade ändå inte gått bra på lördag. Sen är det rätt skönt att slippa va nervös också.

Hasse är så söt, sitter utanför och kikar, men än så länge har han inte sagt ett ljud :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0