Trött

Är väldigt trött för tillfället. Idag har vi suttit med det förbaskade fördjupningsarbetet och är typ klara. Men är massa smågrejer att fixa och det är nästan det värsta. Satt till halv två idag så åt lunch två timmar senare än vanligt, minst en timme för sent. Tappade all ork så jag bidrog inte till så mycket mot slutet. Mat fick jag iaf sen och så stack jag och Cissy till gymet och tränade. Va rätt skönt men väldigt svettigt idag. Har läst igenom arbetet lite och skrivit ner det jag ska säga på redovisningen. Är så ofantligt trött på det, men snaart är det klart. Ska sitta imån och gå igenom allt igen.

Igår va föräldrarna här och fixade en liten utegård till Hasse, med hjälp av kompostgaller. Så nu kan jag ha balkongdörren helt öppen och han kan gå ut och in som han vill. Han gillar att sitta där ute jättemycket. Längtar tills det blir ännu varmare så jag kan sitta där ute och sola på förmiddan. Men den tiden kommer. Har varit varmt typ hela veckan, så det är skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0