Trötta är vi

Kom nyss hem till Växjö från föräldrarna. Har haft en lugn helg. I fredags va gänget här och vi grillade. Vi hade inte världens bästa väder, men grillat är godast så det va värt väntan ute i kylan. Hade trevligt som vanligt med dom. Ibland undrar jag hur jag skulle kunna klara mig utan mina vänner. Det skulle nog aldrig gå. Igår åkte jag då hem till föräldrarna för min bil skulle besiktigas. Den gick igenom som tur va, bara två små grejer som skulle fixas. På kvällen åt vi ute, som nästan alltid när jag är hemma. Sen va vi och tittade på Rockom som uppträdde. Det är ett band som består av ca fem utvecklingsstörda, jätteduktiga är de. Synd bara att det va så dåligt väder..idag kom brodern och hans sambo och han fick sin present. Han fyller nämligen 25 imån. Så min helg har varit lugn och fridfull, men den har gått lika fort för det.

Får se om Hasse och jag ger oss ut på promenad runt Trummen,men det är inte så lockande när det regnar ute. Sen är det synd att väcka Hasse som sover så sött i soffan. Men annars vore det rätt skönt att komma ut, så man kanske vaknar till lite..

Har helt fastnat för en Lady Antebellum. Lyssna på dom om ni får tillfälle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0