Hemtentapaus

Håller på och skriver ännu en hemtenta. Har skrivit lite mer än två sidor och känner att det får räcka för idag. Den handlar om språk- och skrivutveckling och känns inte så rolig direkt. Men det är bara att bita i det sura äpplet. Är som tur är lediga nu i alla fall så man hinner förhoppningsvis gått och väl att skriva klart. Idag är det faktiskt rätt fint vinterväder, men kallt är det. Ska iväg och jobba sen som vanligt och sen ska jag träna aerobics ikväll.

Igår va vår lärare så "rolig". Vi hade redovisning om läromedel och när vi va klara sa hon: "Nu har vi 35 min till godo så jag tänkte berätta om lite erfarenheter från min lärarutbildning". Va ingen som fattade att hon bara skämtade, men när när hon sa det tyckte nog alla det va lite småkul, mest att hon försökt skämta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0