Teater

Igår va jag, Cissy och Kent och såg Don Juan. Kent tyckte den va jättedålig, Cissy jättebra och jag va nånstans mittemellan, hehe. Det va iaf mysigt och kul för det är inte ofta jag går på teater. Innan teatern va vi och åt på Hong Kong, supergott, fast lite för mycket friterat för min smak.

Idag har jag dammtorkat, dammsugit och tvättat och lagt på första julduken på köksbordet. Tänkte jag ville städa så jag kan julpynta i veckan för nästa söndag är det ju faktiskt första advent. Har dock bestämt mig för att jag ska dra ner på pyntandet lite i år, men det kommer ändå bli rätt mycket om man jämför med andra. Orkar bara inte möblera om alla saker för att julsakerna ska få plats.

Ikväll blir det troligtvis Scotts med Cissy och Kent. Va och dansade till dom i vintras och det va faktiskt kul. Det är ett sånt band som man inte behöver dansa till hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0