The sky is crying

Idag är det riktigt innesittarväder, regn regn regn. Senare ska det bli värsta snöovädret här, blöörk. Har läst det kapitlet som ska läsas tills imorgon. Sen ska jag kanske läsa det som är till på torsdag och senare ska jag jobba en kortis. Fick reda på igår att min komplettering på hemtentan är godkänd, så himla skönt att slippa oroa sig över den..

I veckan ska jag ta och julpynta. Har plockat fram en del som ska upp, ratade en hel del tomtar faktiskt. Har många som jag fått som jag inte ens tycker om så mycket, så i år får det bara bli mina favoriter. Kommer göra det mysigt iaf för jag älskar julen och allt som hör därtill.

Längtar till helgen då jag, Zandra, Jörgen, Cissy, Kent och Johan hyrt två stugor i Ullared. Blir massa shopping och massa mys. Så skönt att åka iväg en helg sådär, inte ofta jag gör det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0