Drömmar

Ställde mobilen för ringning klockan 8 idag. När jag skulle stänga av den låg en tavla som hänger ovanför sängen på mitt nattduksbord. Undra hur den kom dit egentligen. Vet att jag gjort samma sak en gång innan, skumt.
Drömde att jag va gravid inatt, men att det inte va helt klart att jag va det för jag hade haft mens hela tiden. Frågade mamma hur långt man kunde gå för att få göra abort! Inte så konstigt att jag drömmer om det för folk är gravida överallt. Sen såg jag lite på ett program om gravida igår. Eller så är det ett tecken på att jag måste träna bort bebismagen, haha. Ska alldeles strax till gymmet tänkte jag, hehe.

Ikväll ska jag hem till Cissy för lite tjejkväll (pojkvännerna är inte hemma). Ska äta, se Idol och kanske spela Wii. Ska bli kul iallafall. Har inte träffat henne på ett tag nu när hon är ute på praktik.

Kommer sakna pojkvännen i helgen (har fortfarande inte vant mig vid att kalla honom pojkvän :P) Får se vad jag hittar på. Plugga, städa..?? Jag överlever nog :)

Kommentarer
Postat av: agnes

Eller så är det ett tecken på att du är gravid....

2010-10-16 @ 13:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0