Förhållande

Till slut fann även jag kärleken!! Jag har knappt fattat det riktigt än att det är sant men lite  overkligt.  Det känns  härligt, jag blir glad när jag tänker på honom och det pirrar lite i magen.  Men jag har nog sett för många kärleksfilmer där allt är så himla överdrivet. Ändrade status på facebook i helgen och herregud vad alla skulle gilla detta! Men det är kanske inte så konstigt heller eftersom jag inte haft nåt förhållande innan. Nu slipper jag va avundsjuk på alla par som går och håller handen etc för nu kan jag också göra det. Va hemma i helgen och blev utfrågad. Nästa gång får han följa med så de får träffa honom. Speciellt farmor va intresserad av det.

 

 

När jag kom hem igår satt det en lapp på dörren där det stod att en granne som bor två våningar ovanför mig hade haft fest och saker hade slängts ut från hans balkongdörr och mitt "staket" hade blivit förstört. Jag gick genast och tittade och det va inte vilka saker som helst utan en vägkon och nåt rör! Va uppe och ringde på igår men det va ingen hemma. Mötte grannen som bor jämte honom och han hade två kompostgaller som jag fått låna. Har varit uppe idag också men ingen öppnade så har satt en lapp om att jag vill ha betalt och att han kan komma och städa upp efter sig. Va jätteirriterad när jag kom hem. Hur kan man ens komma på tanken att slänga två så stora saker från 3:e våningen. Bara det att gå och hämta sakerna. Så himla onödigt liksom!!

Blev lite konstigt att först skriva om en rolig grej och sen en tråkig, men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0