Hundlek

Idag har Hasse och jag lekt med ett gäng andra hundar. En granne har startat en grupp på facebook och ett gäng träffas varje söndag för att låta hundarna leka. Hasse var faktiskt rätt lugn och det kändes faktiskt som han va en av de väluppfostrade. Jag tror han tyckte det var kul och trött blev han iaf. Vi kommer säkert försöka va med varje söndag framöver.

När jag varit där åkte jag in till stan för att se hur det gick för Zandra och Jörgen på bakluckeloppisen. De hade fått en del sålt men hade en hel del kvar. Fick med mig sex stycken pocketböcker och jag har redan börjat läsa en av dom.

Hade det jättetrevligt och kul igår. Supergod mat, fondue och till efterrätt brownies. Jag, Cissy och Kent lyckades tömma en hel vinbox själva, mest jag och Kent tror jag. Men det va bara 8% så det är ju som saft. hehe. Men kände mig lite onykter när jag kom igår. Man fick ju en timmes mer sömn inatt, men inte hjälpte det för jag har varit trött idag ändå. Trist att det börjar bli mörkt redan nu också..


Idag för en vecka sen satt jag i bilen och grät. Som tur är har jag inte gråtit så mycket sen dess. Men inatt drömde jag om honom och han sa att han fått känslor för mig. Vi blev ihop igen och pussades massa. Va en lite jobbig dröm, önsketänkande, men säkert inte en sanndröm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0