Längtar

Ikväll ska gänget gå på bio och vi ska se I rymden finns inga känslor. Hoppas den är lika bra som jag tror att den är. Innan filmen ska vi äta på Max, kommer bli mumsigt. Va en vecka sen jag träffade pojkvännen så det är på tiden, längtar efter honom.

Imorgon ska jag på Mary Kay party hos Cissy. Är en kompis till henne som precis börjat med det. Ska bli kul iaf. Sen på fredag är det jag som bjuder på mat. Vet precis vad jag ska göra. Jobbigt bara att jag bor så litet som jag gör. Men med lite ommöblering så går det bra.

I måndags fick vi tillbaka mattetentan och det gick över förväntan. Fick VG, ett halvt poäng över, men ändå! Igår hade vi en begreppsskrivning som inte gick riktigt lika bra. Skrev det jag kunde men är osäker på om det räcker. Men jag hoppas verkligen det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0