sköna helg

Onsdag, torsdag, fredag satt Zandra och jag i snitt 6 timmar om dagen så det är extra skönt att det är helg. Igår va Cissy här och jag gjorde en supergod rotfruktsgratäng med viltskav. Sen tittade vi på Idol och Måns Möller, men det var ett under att vi höll oss vakna, såå himla trötta va vi. Det va väldigt skönt att kunna sova länge idag. Var och tränade på gymmet sen med Cissy, skulle gått på aerobics men det blev inställt. I eftermidda ska jag inte göra så värst mycket, diska och dammsuga och fixa naglarna, hehe. Ikväll ska vi till Johan på mat, kommer bli kul. Haha, jag och Cissy pratade om utgång men tydligen va några av oss för unga för 25-årsgränsen. Konstigt för det har funkat flera gånger innan. Men det får nog bli en hemmakväll och det går lika bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0