Trött dag

Idag har det varit världens tråkigaste väder; regnigt och mörkt. Hade ju gänget på middag här igår och som alltid va det mysigt. Men det va rätt jobbigt att bjuda så många på mat när jag bara har en "halv ugn" men det gick bra ändå.  Gjorde köttfärsgratinerade baguetter och till efterrätt gjorde jag chokladmousse. Det va inte så kul att diska idag. Men det gick rätt fort när jag väl kavlade upp ärmarna. Boyfriend sov över här men vi lyckades inte sova så mycket. Det beror väl på att man inte är van att ha nån som sover jämte en och så är iaf jag van vid att bre ut mig när jag sover, hehe. Men det är ändå jättemysigt och då kan man stå ut med att va lite trött dan efter, sov en halvtimme nu på eftermiddan, gött. Om ca en timme ska jag hem till honom och få mat (efter att jag "tjatat" lite och sagt att han ska laga mat) och det ska bli spännande att se vad han lagar och om han kan laga mat :P Sen ska vi nog bara mysa, känner mig jätteseg idag.

Kommentarer
Postat av: Johan M

Det är bara att köpa en bredare säng ;) va Sara tvungen ett göra iaf XD

2010-10-24 @ 09:31:37
URL: http://www.johanmalmqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0