Hej och hå

Skolan är i full gång med massa läsande, vilket gör att man inte har så jättemycket fritid. Men när det är så mycket kan inte jag läsa allt utan får hoppa över en hel del. Är rätt intressant ändå om hur man kan jobba med matematik. Märker dock att man inte är särskilt van vid att sitta nästan två timmar och bara lyssna. Roligast är ändå en lärare som gör små (nervösa?) skratt titt som tätt. Det gör att alla typ bryter ihop av skratt.

Hinner som sagt inte med så mycket annat. Men va på bio igår med Zandra,Jörgen och Cissy och Kent och ja som vanligt va jag ensam singel som satt mellan två kärlekspar. Men en vacker dag ska jag sitta där med nån jämte mig. I hope!!

Ikväll ska jag träna på gymet, första gången denna veckan. Men gick iaf en promenad i måndags. Det är riktigt härligt höstväder. Solen skiner och luften är sådär härligt sval eller vad man ska säga. Jag gillar faktiskt hösten. Va och hämtade paket från H&M idag också. Två vardagsklänningar,en kofta och två kuddfodral va det och allt va faktiskt bra!!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Det låter jobbigt. Vad heter den kursen ni läser nu då?

2010-09-02 @ 20:41:22
Postat av: Agnes

Det låter jobbigt. Vad heter den kursen ni läser nu då?

2010-09-02 @ 20:42:04
Postat av: Millan

Den heter Läs-, skriv- och matematikutveckling för verksamhet i skolans tidiga skolår

2010-09-03 @ 12:33:17
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0