Ofokucerad

Borde egentligen tentaplugga, men jag är så ofokucerad så det går inte. Försöker intala mig själv att jag kan allt. Kan ju hoppas att det stämmer. Är på lördag som vi har tentan, så har några dagar på mig till. Verkar inte vara så himla svår tenta så det ska nog gå vägen.

Mina föräldrar va på besök här i söndags. De är rätt roliga och man saknar dom faktiskt ibland.
Det första pappa gör är att äta nästan en hel chipspåse.
Sen va vi och fikade och det första han gör då är att tappa en bit av sin bakelse på golvet.
Åkte sen till Blomsterlandet och då är det en tjej som går runt och säger att "den va ju fiin" om alla blommor och då går pappa runt och säger samma.
"Den ser ju konstig ut" sa mamma. "Ja det gör du med" sa jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0