Torsdag

Denna veckan har varit lite lugnare om man jämför med veckan. Men vi har ändå haft 5 seminarie och det är mycket. Är ändå rätt intressant. Annars är det som vanligt inget särskilt spännande som händer. Har kommit igång bra med träningen nu iaf och det är skönt. Ska försöka tvinga ut mig på en promenad i eftermidda/kväll.

Har ingen mer skola denna veckan och det är skönt. Men har en del att plugga ändå. Ska räkna lite matte i eftermidda och det är kanske inte det roligaste. Räknar färdigt det jag inte hinner imån,sen ska jag träna och tvätta imorgon också och sen vet jag inte vad kvällen har att erbjuda. På lördag är det Zandras födelsedagsfest och det kommer nog bli skoj.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig? :)

2010-09-09 @ 13:16:52
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0