Glad matte, glad hund

Idag skiner solen och då är både jag och Hasse glada. Tänk vad lite sol kan göra!

Var och fixade pass på förmiddan. Jämte mig va det ett litet barn som skulle ta kort, hon var kanske 1,5 år. När pappan drog för draperiet börjar hon gråta och skrika jättehögt. Både pappan och mamman försökte avleda henne men inget hjälpte, stackare. När jag skulle ta kort sa hon "jag hoppas du inte skriker lika mycket", "jag ska försöka sa jag". Kortet blev jättehemskt; dubbelhaka, blek, trött och platt tråkigt hår. Men det får la duga, visar ju inte pass så ofta som tur är.

Tänkte ta och städa undan lite här och påskpynta lite grann. Sen blir det en promenad runt Trummen med Hasse. Ikväll är det grillning hos Cissy och Kent. Blir nog väldigt trevligt och hoppas solen skiner då också. Va på systemet och köpte rosé och några cider. Bland det bästa med sommaren är fanta och rosé, så himla gott!

Musikalen igår var jättebra förresten, lite lång, men det gjorde inget. Borde verkligen gå oftare på sånt!

Kommentarer
Postat av: Kent

Det är ju min sägning: det bästa med sommaren är fanta och rosé

2011-04-17 @ 17:40:11
URL: http://receptakuten.blogg.se/
Postat av: Millan

Haha, ja Kent, jag har väl fått det från dig!

2011-04-18 @ 13:12:09
URL: http://millansmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0