Onsdag

Har suttit och skrivit referenser till mitt och Zandras arbete. Blev en hel del med alla böcker och föreläsningar. Nu sitter jag och vet inte vad jag ska hitta på. Köpte godis som Kennerth och Emma ska få. Är rätt svårt att låta bli det, hehe. Va även och hämtade ut mitt pass, herregud vad hemsk jag såg ut, haha. Va mycket folk hos polisen. Jag hade nummer 88 och när de hade 87 va det ingen som hade det så de tryckte förbi, men sen kom det en tant som sa att hon hade 87. Bara det att hon hade 07!! Så hon fick snällt vänta, precis som alla andra.

Var och tränade zumba också. Tog det lite lugnare idag för har känt en liten smärta i insidan på högra vaden. Nu blir det iaf vila en vecka för att jag ska fira påsk. Men får ta och gå lite promenader.

Igår va Cissy hemma hos mig efter att vi tränat på gymmet. Jag bjöd på mat som inte va så jättegod och sen gick vi en promenad. Ikväll ska jag hem till henne och det blir nog grillat. Sen ska vi se finalen av Sveriges mästerkock. Jag håller på Louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0