Ansiktsbehandling & makeuprådgivning

För ett bra tag sen (april) fick jag ett presentkort på Body shop, men de hade ingen tid då så fick boka i augusti. Så idag var det äntligen dags. Bävade lite för det för jag är inte så bra på att sköta min hy och det påpekade hon mycket riktigt. Jag var väldigt torr på ytan och hade orenheter under ytan. Det var skönt att avkopplande att få en ansiktsbehandling, något som jag aldrig fått innan. Sminkningen blev helt okej, en vanlig vardagssminkning. Ska nog ta och åka dit nästa vecka och shoppa för de hade 3 för 2 just nu.

Kommentarer
Postat av: Cissy

Hade varit kul att se sminkningen :) Jag har ju sett ut som en clown ett par gånger när jag kommit därifrån.. haha.. fast ansiktsprodukterna är bra! Köpte du ingenting idag? Jag ska också dit nästa vecka, har 100 kr att handla för med.

2011-08-24 @ 20:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0