Fint väder

Idag är det riktigt strålande väder och det var fint igår med. I helgen var jag hemma på landet, så skönt att komma hem där ibland. I lördags var det inte så fint väder, men vi var uppe hos farmor på sjukhuset. Hon ligger inlagd igen för sitt sår hon har på benet som hon haft i 1,5 år nu. Helt sjukt att de inte gjort nåt mycket tidigare. Jag har aldrig sett såret men tydligen är det rätt djupt. Hoppas verkligen de kan göra så det blir bra nu för det är så tråkigt att se henne ha så ont.

Annars har jag inte gjort så mycket när jag varit hemma. Igår va det en slapp dag och satt bara ute och njöt. Idag har jag stängningen, som vanligt är det lite segt att börja sent men det är skönt med sovmorgon. Det är ju sista veckan på sommarjobbet sen ska jag va ledig mer eller mindre i tre veckor innan skolan börjar, så jag hoppas på kanonväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0