Födelsedagsfirande

I lördags fyllde jag ju år och det firades med ett litet kalas med mamma, pappa, bror och svägerska. Märks att man blivit äldre för fick knappt några paket utan mest kuvert. Fick iaf en juicepress, pengar och biobiljetter av mamma och pappa och av bror och svägerska får jag välja bio/restaurangbesök och presentkort på Hemmakväll och av farmor fick jag pengar. Hade en trevlig födelsedag som var väldigt lugn.

Har inte gjort något annat direkt när jag varit hemma. Igår var vi och tittade på Ljungbyartisten (det har varit Ljungby-dagarna förra veckan). Det var inte någon som var sådär jättebra, men det var en 6-årig tjej som var helt underbart söt. Hon sjöng "Tommy tycker om mig och jag vet att det är sant, ha ha ha". Modig var hon iaf. I fredags var vi på karnevalen, men det var den sämsta de någonsin haft. Hade iaf tur med vädret för det ösregnade hela dagen men under den timmen som karnevalen höll på så höll det uppe och solen kikade t.o.m fram.

Ska vara hemma i Växjö nu några dagar men på onsdag eftermiddag ska jag till Ljungby igen för att vara hundvakt då mamma och pappa ska på semester. Helst hade jag sluppit det men de har ju passat Hasse så många gånger så det är bara att ställa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0