i växjö en sväng

Jag har varit hemma på landet sen i fredags men nu är jag hemma i Växjö en sväng. Idag ska jag följa med Zandra och Jörgen till Karlskrona. Ska bli väldigt skönt att komma iväg om än bara för en dag.

Har inte gjort alls mycket när jag varit hemma. Igår var det iaf helt okej väder så jag satt ute hela eftermiddan och försökte lösa korsord. Det gick inte så bra för de större korsorden var för svåra för mig och barnkryssen löste jag på en minut.

Jag ska åka till landet imorgon igen för Hasse är kvar där. Sen är det Ljungbydagarna denna veckan så ska väl försöka åka ner dit lite, iaf på fredag. Sen på lördag fyller jag ju år så ska ha ett litet kalas med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0