Hej och hå

Examensarbetet tar verkligen på krafterna. Det blir många ändringar hela tiden och ibland känns det hopplöst. Men vi ska nog reda ut det. I natt har jag sovit väldigt dåligt. Sov bra från ca 22.30-02.00, men sen var jag uppe på toa och sen hade jag svårt att somna om på riktigt. Så när klockan ringde 06.40 var jag extremt trött och jag snoozade för typ första gången i mitt liv. Åkte hem till Zandra för att plugga och där väntade en mysig frukost. Så vaknade till lite iaf. Vi fick rätt mycket gjort på vår text idag. Men vid 14- tiden sa min kropp ifrån att den inte hade fått tillräckligt med sömn så vi gav upp för dagen. När jag kom hem la jag mig i sängen och somnade en stund. Vid halv fem hade jag bokat träning så det var bara att pallra sig dit fast jag kände mig halvt förstörd. Jag tog inte ut mig direkt heller men all träning är bra träning sägs det. Hoppas kunna sova bra i natt iaf.

I tisdags hade vi julbord+julklappsleken. Det var riktigt gott med julmat. Jag bidrog med egen inlagd sill (första gången jag gjorde det) och den gick hem som tur var. I julklappsleken vann jag glöggskedar, fotoram och ett minibiljard. Hade en väldigt trevlig kväll och det lär va en av de sista gångerna vi träffas på ett tag (förutom lucia). Nästa vecka flyttar nämligen Zandra och Jörgen ner till Karlskrona. Men såklart kommer vi träffas en del ändå, men kanske inte så ofta som vi gör nu.

Ungefär så här trött har jag känt mig idag.

Visst är han söt förresten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0