Bio igår

Igår va vi på bio. Vi såg Winter´s bone och den va rätt okej. Hände dock inte så mycket. Hela filmen handlade om att en 17-årig flicka som tog hand om sin sjuka mamma och sina två småsyskon skulle leta efter sin pappa som va knarkare. Han hade satt deras hus i borgen och om hon inte hittade honom skulle de bli vräkta. Va rätt trött efter, men klockan va inte ens åtta. När jag kom hem tittade jag på Irene Huss, tatuerad torso och efter det hade jag svårt att somna. Borde inte se såna filmer, hehe.

Idag vaknade jag med världens huvudvärk och det va segt att stiga upp. Tog två värktabletter och däckade i sängen igen efter frukost och efter ett tag så släppte det. Så himla typiskt att få ont i huvet när man ska sitta hemma och plugga. Men har skrivit lite grann iaf. Har hela helgen på mig att skriva klart så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0