Gymmat

Har precis duschat efter ett gympass med Cissy. Körde rätt lugnt men gjorde typ 144 situps. Jag och Cissy körde en liten tävling mot slutet och det va ingen som ville ge sig men till sist sa mina magmuskler ifrån.

Igår va jag hos frissan och fick håret ompysslat, blev så himla nöjd med det och det är alldeles mjukt och lent. Sen hade jag och Zandra myskväll. Vi åt god mat, tittade på Let´s dance och sen en film innan det va läggdags. Imorse gick vi och köpte frallor och sen va det en film på tv som vi såg.

Ikväll ska vi hem till Johan för mat och melodifestival. Både Johan och Kent fyller år imorgon nämligen, de blir 60 år ihop, hehe. Kommer nog bli trevligt. Ska klura ut vad jag ska ha på mig bara..

När vi firade förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0