T som i tisdag

Glömde nämna alla hjärtansdag igår. För mig är inte denna dag något speciellt, fast tänker såklart på den. Om inte annat så påminns man av alla par som skriver att de ska äta goda middagar och att de fått rosor bla bla bla Min dag började med städning och upplock av alla Ikeasaker jag köpt. Cissy kom på spontanbesök mitt i stöket, så trevligt så. Gjorde väl inte så mycket mer. Sen jobbade jag en liten sväng som vanligt och ett barn frågar alltid det första hon gör om vi kan spela UNO. Det vill jag alltid och jag vann faktiskt de två första gångerna. Jag börjar bli bättre. Sen när jag kom hem funderade jag på om jag skulle gå en promenad runt Trummen. Men det blåste alldeles för kallt så det fick bara bli en kvartspromenad. Sen åt jag toast och hade tända ljus för att lyxa till det, hehe. Slappade i soffan sen resten av kvällen så det va precis som vilken dag som helst.

Idag har jag inte gjort mycket heller. Läst igenom ett arbete och skickat in det. Annars går jag bara runt och myser. I eftermidda ska jag på möte på Vikarieförmedlingen så man äntligen kan skrivas in där. Sen är det jobb som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0