En gjord, one to go

Har redan haft ett seminarie idag och idag va det redovisning på schemat. Vaknade med halsont och täppt näsa och tänkte bara "nej jag vill inte!!" Kände mig lugn innan ändå men när vi väl stod där framme blev jag mer och mer nervös ju närmare min tur det blev. När jag pratade kände jag handsvetten komma och att jag blev rosig om kinderna och jag pratar fortare och fortare. Fattar inte varför det alltid blir så här, har ju ändå redovisat rätt många gånger nu. Aja nu är den över iallafall och imorgon är det dags för nästa, det allra sista på denna kursen. Sen börjar vi på ny kula med specialpedagogik.

Har jag verkligen sett ut så här!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0