Helg igen

Har jobbat två dagar nu i en f-klass. Idag va jag uppe med tuppen, tom innan Nyhetsmorgon! Det va inte så skönt att vakna för precis när telefonen ringde fick jag huvudvärk, men den släppte typ när jag kom fram till jobbet. Är rätt skönt att börja tidigt för då slutar man tidigt (oftast). Tråkigast idag va att en tjej kräktes direkt efter frukosten, så det är nog nån magsjuka som går. Hoppas, hoppas jag slipper!!! Det har faktiskt varit roligt att jobba annars, har spelat UNO massor gånger, men inte vunnit så många,hehe.

Har varit lite snurrig,haha. Igår glömde jag ta med inneskorna hemifrån och idag glömde jag ta med dom hem!

Ikväll är det Let´s dance som gäller. Får se om jag ser det själv eller om jag våldgästar nån ;)

Vill ha värme!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0